אובדן כושר עבודה לרופאים

אובדן כושר עבודה לרופאים

אובדן כושר עבודה לרופאים הוא דבר שלצערנו נהיה יותר ויותר נפוץ במדינתנו. איש אינו אוהב לחשוב על הרגע שבו הוא עלול לאבד את עבודתו, אך כשזה קורה כולנו רוצים להיות מוכנים ולספוג כמה שפחות נזק. עבודתם של רופאים חשובה, אך אינה נטולת סיכונים. בכל רגע, חשוף הרופא לפגיעות אשר בגינן הוא עלול לאבד את כושר העבודה שלו. לפיכך, מומלץ לברר על כל הנושא של אובדן כושר עבודה לרופאים.

מהו ביטוח אובדן כושר עבודה לרופאים ?

רמת החיים של משפחתך עלולה להיפגע קשות בעת אובדן יכולת העבודה. על מנת לשמור על ההמשכיות הכלכלית החשובה לך כל כך יש להיערך לכך מבעוד מועד. פוליסות למקרה אובדן כושר עבודה מבית , מעניקות לך את הסכומים הדרושים על מנת להבטיח את רווחת המשפחה ויציבותה הכלכלית לעתיד גם בזמנים קשים.

כיסוי מפני מחלות מסוימות

מתוקף עבודתם, הרופאים חשופים למחלות שונות יותר מבעלי תפקידים במקצועות אחרים. וכך, קיימים עבורם ביטוחים מיוחדים כמו כיסוי במקרים של הדבקות באיידס או הפטיטיס. ישנן פוליסות ביטוח שאינן מספקות כיסוי לכך, ולכן אם הרופא מעוניין בפוליסה עבור אובדן כושר עבודה לרופאים, עליו לוודא שהביטוח שלו אכן מכסה מקרים של הידבקות באיידס או בצהבת. בדיקה מקצועית ומקיפה זו בדיוק כמו בדיקות אחרות הנוגעות לפוליסות תוכלו לעשות בעזרת סוכנות הביטוח גלעד גרנדש.

מה כולל הביטוח 

אובדן כושר העבודה של הרופא כולל כמה סעיפים שכדאי להביא בחשבון:

  • הוכחת אובדן כושר עבודה – כדי לקבל את הפיצוי, על הרופא להוכיח כי הוא אינו יכול לעסוק באחד מעיסוקיו הספציפיים בהם עסק ערב קרות מקרה הביטוח יכולתו לעסוק בעיסוקים אחרים לא תמנע ממנו את מימוש זכויותיו וזאת על פי תנאי הכיסוי הייחודי.
  • קיזוזים עם גורמים אחרים – בדרך כלל הביטוח אינו מתקזז עם גורמים אחרים המעבירים כסף לרופא כמו ביטוח לאומי או קרנות פנסיוניות.
  • מועד סיום תשלומי הפיצויים – הפיצויים בגין אובדן כושר עבודה משולמים לרופא עד אחרי גיל הפנסיה, בדרך כלל עד גיל 70.
  • מהו גובה הפיצויים – גובה הפיצויים נקבע בהתאם לחומרת הפגיעה ולמקום עבודתו של הרופא: בית חולים ציבורי או מרפאה פרטית.

מאמרים נוספים :