איתור קופות גמל

איתור קופות גמל

אלפי אנשים בישראל הם בעלי קופות גמל ולא יודעים זאת. חוסר מודעות לגבי הימצאותן של קופות גמל עלולה לגרום לאי ניצול הכספים הללו במקום שיגיעו לבעליהם החוקיים. כיצד מבצעים איתור קופות גמל ?

איתור קופות גמל – למי כדאי לבדוק האם נפתחו עבורו קופות גמל ?

  1. אדם שבעבר "נדד" בין משרות, כאשר היה סטודנט למשל- ייתכן ולא בדק באופן מעמיק את זכויותיו בתקופת העבודה עצמה. במקרים רבים נפתחות על ידי המעסיק קופות גמל עבור העובדים, וכאשר הם פורשים ממקום העבודה הכספים פשוט "הולכים לאיבוד".
  2. קרובי משפחה של אדם שהלך לעולמו, הזכאים לקבל לידיהם את הכספים המצויים בקופות הגמל של המנוח. כאשר אדם נפטר ומוריש את רכושו וכספו לבני המשפחה, מומלץ לבדוק האם בבעלות המנוח היו גם קופות גמל אשר נמצא בהם כסף.

כספים "אבודים" עשויים להימצא גם בקרנות פנסיה או חסכונות שנשכחו, וניתן בהחלט לאתרם במספר דרכים. גלעד גרנדש- סוכנות לביטוח אמינה ומקצועית, מומחית באיתור קופות פנסיה וגמל ותסייע לכם לקבל את המידע המלא לגבי הכסף שאתם זכאים לו.

כיצד ניתן לבצע איתור קופות גמל ?

אפשר לאתר את קופות הגמל באופן עצמאי, אך חשוב להבין כי מדובר בתהליך ביורוקרטי לא פשוט. באתר האינטרנט של משרד האוצר ניתן לקבל מידע לגבי הימצאותן או אי הימצאותן של קופות גמל, בין אם הן שלכם או של קרובי משפחה שלכם שהלכו לעולמם. מידע מלא לגבי היקף הכספים ודמי הניהול המשולמים לקופות- אפשר לקבל באתר המסלקה הפנסיונית.

האופציה המומלצת יותר היא לשכור את שירותיה של סוכנות ביטוח אמינה כמו גלעד גרנדש, שתסייע בתהליך איתור קופות גמל ותעזור בהפחתת דמי הניהול בקופה, כך שתקבלו לידיכם את הכסף בתנאים הטובים ביותר. לקבלת ייעוץ צרו קשר טלפוני או דרך האתר, והבטיחו לעצמכם את הזכויות המגיעות לכם.

מאמרים נוספים :