קרן השתלמות לעצמאים

קרן השתלמות לעצמאים

קרן השתלמות לעצמאים הינה בעצם קופת גמל, והיא מהווה חיסכון כלכלי בתנאים הנחשבים טובים מאוד, שלא ניתן לקבל באף אפיק אחר. עבור עובדים שכירים, קיומה של הקרן תלוי בהסכם שלהם מול המעסיק, ואז מופרש סכום קבוע ממשכורתם לטובת הקרן, ובמקביל המעסיק מפריש עבורם סכום נוסף. קרן השתלמות לעצמאים לעומת זאת, יכול כל עובד עצמאי לפתוח עבור עצמו, בתנאים שונים מעט- על מנת לייצר חיסכון קבוע ומשתלם במיוחד.

מהם התנאים לפתיחת קרן השתלמות לעצמאים עבור עובדים עצמאים?

כאשר אדם בעל עסק עצמאי מעוניין לפתוח קרן השתלמות, הוא צריך להפריש מהכנסותיו סכום מסוים- עד 7% מהן. היתרון של פתיחת קרן במקרה של עצמאי, היא היכולת לקבל הטבות על חלק מההפרשות הללו- כאשר 2.5% מהכספים המועברים לקרן לא יזוכו במס, אך היתרה- עד לתקרה של 7%- כן תנוכה ממס.

בתום 6 שנות החיסכון יוכל העובד למשוך את הכספים שצבר, ובמידה ומדובר בחיסכון לצורכי לימודים- או שהחוסך עצמו הגיע לגיל פרישה- יוכל אף לעשות זאת לאחר 3 שנים בלבד, מרגע ההפקדה הראשונה בקרן.

ניהול הכספים בקרן השתלמות לעצמאים

קרן השתלמות לעצמאים צריכה להיות מנוהלת על ידי מקצוענים כמו אצל גלעד גרנדש סוכנות לביטוח. הסוכנות עוסקת בין היתר בייעוץ נכון לפתיחת קרן השתלמות לעצמאים, ובהתאמה של הקרן עבורכם, בתנאים מיטביים.

אם אתם עובדים עצמאים ומעוניינים לפתוח קרן השתלמות, חשוב שתבצעו השוואה מעמיקה בין מגוון קרנות ההשתלמות המוצעות בשוק. מדובר בכסף שלכם, וההבדלים בין הקרנות יכולים להיות גדולים- בין אם בדמי הניהול שהן גובות, רמת הסיכון שלהן ואפיקי ההשקעה- וכדאי שכספכם יושקע במקום הנכון. קבעו פגישה עוד היום בסוכנות הביטוח גלעד גרנדש, והבטיחו לעצמכם שקט נפשי וכלכלי- כאשר כספכם יושקע בקרן ההשתלמות הכדאית ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים :